Kunty - A fully responsive WordPress theme, suited for a corporate, consultant and business website.


Get In Touch

Location

Labony Super Marker, Sapahar, BD


Bez kategorii

Rozdawanie za darmo krówek podczas konferencji oznacza nic innego, jak próbę reklamy własnych produktów. Z tego też powodu, warto pamiętać, iż należy w odpowiedni sposób podchodzić do tego typu reklam – w szczególności, gdy idzie o próbę przymuszenia nas do zawarcia umowy. Jest to jedna z technik, która ma wykorzystać to, iż jesteśmy przez chwilę szczęśliwi podczas jedzenia określonych słodycze. Słodycze aktywują hormon szczęścia, a z tego też powodu krówki reklamowe potrafią być niezwykle urzekające. Jeśli jemy to jesteśmy spokojniejsi, szczęśliwsi oraz pozytywnie nastawieni do innych. W ten sposób, odpowiednie podejście do tego zagadnienia może być niezwykle ważne, jeśli uświadomimy sobie dlaczego podpisaliśmy określoną umowę. Na pewno duże znaczenia ma w tym wypadku oferta, ale dodatkowe upominki także mogą na to wpływać, pomimo iż w innych okolicznościach (bez upominków) moglibyśmy podjąć zupełnie inną decyzję. Z tego też powodu, zawsze warto jest ostrożnie podchodzić do wszelkiego rodzaju darmowych upominków.

Na krówki reklamowe znajdują się reklamy, które prezentują produkty danego przedsiębiorcy. W ten sposób, mamy pamiętać o tym logu oraz przedstawionych tam informacjach. Jest to dość skuteczna metoda, ponieważ nawet podświadomie jesteśmy w stanie zapamiętać wszystkie dane. Niestety, ale ma to swoje ograniczenia, które są bezpośrednio związane z ceną tego typu krówek. Za jedną trzeba zapłacić około 1zł, wobec czego są najczęściej wręczane określonej kategorii osób. Gdyby dany przedsiębiorca wręczał je każdemu, to z pewnością bardzo szybko miałby problem z zbyt dużymi kosztami. Tak stwarza potencjalną sytuację do zawarcia umowy, jednakże nie jest ona 100%. W każdym razie tego typu prezenty będą się wiązały z ryzykiem, a my powinniśmy być świadomi, iż gdy ktoś wręcza nam krówki albo też innego rodzaju smakołyki to z pewnością w celach reklamy. W ten sposób moglibyśmy być zmanipulowani, aby zawrzeć określoną umowę, głównie pod wpływem impulsy, albo też aby to zrobić nawet z kilkutygodniowym czy też kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *