Jeśli prowadzisz firmę, to wiesz, że marketing jest jednym z największych wyzwań, któremu musisz podołać. Nie zawsze jest to proste, szczególnie jeśli obok ciebie jest mocna konkurencja. Znajdowanie najlepszych strategii marketingowych to najlepszy pomysł, na jaki możesz się zdecydować. Jeśli dopiero rozpocząłeś prowadzenie firmy, możesz się zastanawiać nad tym, która metoda reklamy okaże się najskuteczniejszą. Trzeba jednak cały czas mieć na uwadze koszty, które wiążą się z takimi, a nie innymi planami marketingowymi. To właśnie fundusze najczęściej stają na drodze tego, na jaki rodzaj reklamy można sobie pozwolić. W centrum twojej uwagi mogą pozostawać reklamy prasowe, spoty radiowe i billboardy. Ale czy pamiętasz o takich rzeczach jak cukierki reklamowe lub czekoladki z logo?
Większość działań promocyjnych opiera się niestety na wciąż powtarzanych schematach. Mimo że na pierwszy rzut oka mogą wyglądać na skuteczne, to jednak po głębszym przeanalizowaniu nie będą dostarczały takich korzyści, jak wspomniane wcześniej czekoladki reklamowe. Pomyśl tylko o tych wszystkich firmowych prezentach, na które będą się składać długopisy, breloczki, kubki, smycze. Każdy z tych przedmiotów w olbrzymich ilościach występuje w niemal każdej firmie. Jakim więc musiałby być wyjątkowym, aby móc przebić się przez tak mocną konkurencję?Może to być trudne, gdyż jak wcześniej wspomnieliśmy, budżet na reklamę jest zazwyczaj mocno ograniczony na samym początku działalności. Czy więc nie lepiej zrezygnować z tych klasycznych gadżetów na rzecz czegoś wyjątkowego? Czegoś, co samym swoim wyglądem na zawsze zapisze się w pamięci użytkowników i klientów. Tym czymś będą czekoladki reklamowe. Duże lub małe. Mleczne, gorzkie lub z nadzieniem. Ich wybór jest naprawdę nieograniczony.
Pomyśl o tym, jak wielką siłę na nasza psychikę mają słodycze. Wyobraź sobie słodycze reklamowe jako przepyszne czekoladki. Czekolada może być formowana ? dzięki temu będzie pasowała do twojego logo. Może być również łączona z czekoladą w innym kolorze. Oczywiście możesz również zdecydować się na czekoladki reklamowe w niestandardowym kształcie. Możesz również postawić na klasyczne cukierki reklamowe w podstawowych smakach. To bezpieczny krok, szczególnie jeśli nie znasz często zmieniających się upodobań swoich klientów. W zamian za to, część pieniędzy będziesz mógł przeznaczyć na wykonanie kolorowego nadruku na opakowaniu cukierków. Bo taka możliwość cały czas istnieje. Drukowanie na papierowych opakowaniach jest bardzo proste i nie nastręcza żadnych trudności. To właśnie dzięki temu oferowane ceny są tak niskie.