Kunty - A fully responsive WordPress theme, suited for a corporate, consultant and business website.


Get In Touch

Location

Labony Super Marker, Sapahar, BD


Bez kategorii

Specjaliści od marketingu nieustannie się sprzeczają o to, czy słodycze reklamowe są zdrowe i czy rzeczywiście warto je stosować w wybranych formach promocji. Jak zwykle to bywa, zdania są podzielone. Wiele osób jest zdania, że cukierki reklamowe, jako produkt zawierające cukier, czyli negatywnie wpływający na zdrowie zębów, nie są polecane dla młodzieży i dzieci. Drudzy natomiast są zdania, że cukier występuje naturalnie w naszej diecie i korzystanie z niego w rozsądny sposób, nie powinno nikomu zaszkodzić. Wychodzimy z założenia, że zarówno jedni, jak i drudzy mają rację. Jednak specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy słodycze reklamowe w nowej odsłonie, przeznaczone dla najbardziej troskliwych firm, którym leży na sercu dobro osób, którym cukierki reklamowe będą wręczane.

Na czym polega nasza innowacja, sprawiająca że cukierki reklamowe nabierają zupełnie nowego oblicza, korzystnego dla zdrowia? Przede wszystkim dla naszych wymagających klientów stworzyliśmy cukierki reklamowe o obniżonej do minimum zawartości cukru. Dzięki temu są znacznie zdrowsze i nadal tak samo smaczne jak kiedyś. Chcemy jednak zaznaczyć, że nie jest to zasługą wprowadzenia innych, szkodliwych substancji jak słodziki. Cukier zastąpiliśmy naturalnymi sokami owocowymi, posiadającymi słodycz porównywalną z cukrem. Dzięki temu, słodycze reklamowe w dalszym ciągu znakomicie smakują, ale spożywane w większych ilościach niż do tej pory, pozostają tak samo bezpiecznymi dla nas. Cukierki, batoniki i ciastka. W naszej ofercie znajduje się pełna gama słodyczy reklamowych, w których cukier został zredukowany do minimum. Czy takie cukierki reklamowe mogą mieć większe zainteresowanie? Przewiduje się że tak. Wraz z rosnącą świadomością dotyczącą zasad zdrowego odżywiania, coraz więcej firm będzie musiało wprowadzić stosowne zmiany do swojej polityki i oferty. Wszystko po to, aby stosowane przez nie strategie pokrywały się z wymogami i oczekiwaniami osób, które w przyszłości zamierzają z ich usług lub produktów korzystać. Zdrowsze, ale równie smaczne cukierki reklamowe są pierwszym krokiem, do poprawy sytuacji na całym rynku słodyczy reklamowych. Mamy realny wpływ na to, aby stało się to szybciej, wybierając te zdrowsze cukierki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *